19:28 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هتل ها

کارمندان هتل‌ها به جمع بیکاران کشور اضافه می‌شوند
پایگاه خبری راد: رییس جامعه هتلداران ایران از تعدیل نیرو در هتل‌های ایران به علت ایجاد فضای کسب و کار ناسالم، کاهش ارزش پولی و افزایش هزینه‌های جاری خبر داد.
هزینه ۱.۶ میلیارد دلاری امسال ایرانی‌ها در ترکیه
پایگاه خبری راد: دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه اعلام کرد که ایرانی‌ها در رتبه اول توریسم ترکیه هستند و هشت‌ برابر آسیای میانه به این کشور سفر می‌کنند؛ به‌طوری‌که امسال حدود یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار هزینه گردشگری ایرانی‌ها در ترکیه بوده است.
تکلیف ارز همراه حجاج هفته آینده مشخص می‌شود
پایگاه خبری راد: نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه میزان ارز ارائه شده از سوی دولت برای حجاج در هفته آینده مشخص می‌شود، گفت: ما امکانات موجود در منا را افزایش داده‌ایم و امتیازات گرفته شده از عربستان در قالب ارائه تسهیلات به حجاج بوده است.
۱۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان درآمد سفرهای نوروزی
پایگاه خبری راد: معاون گردشگری کشور تخمین زد، مسافران نوروزی ۱۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی برای کشور ایجاد کرده‌اند و معترض شد که برخی تاثیر سفر و گردشگری را نادیده می‌گیرند یا آن را به نام خود تمام می کنند.
شرکت‌های هواپیمایی به دنبال حذف واسطه‌ها
پایگاه خبری راد: شرکت های بزرگی مثل لوفت هانزا و گروه هتل های سیتی زن ام که بیشترین مشتری را در بین شرکت های خدماتی دنیا دارند،به دنبال همکاری با یک استارت آپ رمزپایه برای رزرو بلیت یا اتاق به جای استفاده از واسطه ها هستند.
مسوولان آمارهای نادرست ندهند
پایگاه خبری راد: در ایران هر چیزی مشخص نباشد، قطعا یک مورد کاملا مشخص و شفاف بوده و آن خواسته مردم است. مطالبات روشن مردم از دولت و دولتمردان چیزی نیست به جز آرامش، امنیت، احترام، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین رفاه اجتماعی، سربلندی در جهان و... اما دولتها تاکنون امکان اجرای همه مطالبات مردم را نداشته‌اند.
عیدی ویژه به نوروزبانان بی‌نوروز
پایگاه خبری راد: معاون رییس جمهور از عیدی ویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت آموزش و پرورش به نوروزبانان بی‌نوروز خبر داد.
 «خودرو»، جایزه سفر به شهرهای کمترشناخته شده کشور
پایگاه خبری راد: جشنواره دیگری برای شهرهای کمترشناخته شده در نظر گرفته ایم و جایزه های ویژه ای همچون خودرو، برای کسانی که به این شهرها سفر و در قرعه کشی شرکت کنند در نظر گرفته شده است.
امکان استفاده از تخفیف های ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان
پایگاه خبری راد: باشگاه مشتریان کرمان موتور در تمام شهرهای ایران مراسم تجلیل از اعضای خود را برگزار خواهد کرد.
مبارزه روسیه با سوءاستفاده مالی از جام جهانی
پایگاه خبری راد: هتل‌های شهر مسکو به دلیل گران کردن هزینه رزرو اتاق‌های خود در زمان جام جهانی در مجموع مبلغ ۱۰۵ هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شده‌اند.
برلیانس در ایران می ماند
پایگاه خبری راد: مدیر یک شرکت خودروساز چینی با اشاره به برنامه های توسعه ای این شرکت در ایران با استفاده از توانمندی و خلاقیت نیروهای ایرانی، گفت: هرگونه تغییر در وضعیت برجام نمی تواند سد راه برنامه های این گروه در ایران و منطقه شود.
شعار ما تولید ملی و حمایت از اشتغالزایی جوانان است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل مجتمع کارخانجات صنایع لوستر نگین درمورد اهمیت برگزاری نمایشگاه و همچنین اهمیت حمایت مصرف کنندگان از تولید کنندگان داخلی اشاره کرده وافزود : شعار ما تولید ملی و حمایت از اشتغالزایی جوانان این مرزوبوم است .
صفحه قبل | صفحه بعد